Recension – Wall-E

Jag har glömt att säga något om Wall-E som vi såg förra veckan. Förmodligen för att den var så bra. Dåliga saker är jag snabbare på att vittna om.

 

Wall-E var en underbar film, även för oss vuxna och efteråt var vi nästan lika upprymda som efter Monsters Inc och Ice Age. Skillnaden nu var bara att vi var mer ”vana” vid animeringar, för, första gången vi såg de tidigare nämda var det något stort. Wall-E var lika fantastisk men lämnade inte samma känsla av ”WOW” som de andra gjorde. Men jag tycker verkligen den är sevärd och för oss föräldrar ger den kraft och skratt. Ett måste för mig idag om jag skall gå på barnfilm…

2 thoughts on “Recension – Wall-E

Kommentera

