Förresten…

Nu blir det reklam!

 

Barnen älskade Knorr Vie Kidz. De vill vräka i sig alla på en gång. Rekommenderas!

 

”Knorr Vie Kidz är en läcker blandning tillverkad av minst 200 g frukt och grönsaker. Knorr Vie Kidz är tillverkad av juicekoncentrat, fruktpuré och fruktkött. Knorr Vie Kidz ersätter inte färsk frukt och grönsaker utan är ett komplement som på ett gott och bekvämt sätt hjälper till att öka intaget av frukt och grönsaker.”

Finns i dessa smaker:

  • Banan-Passionsfrukt-Morot
  • Persika-Banan-Pumpa
Categories:Mat

3 thoughts on “Förresten…

  1. Jag anmälde mig också till den där, men inte får jag vara med på några kampanjer. Inte kom det några Knorrisar till oss inte, trots att jag anmälde mig jättesnabbt. 😦 Nåväl, jag får väl vara glad att jag är testperson med middagskorgen (fast jag får ju förstås betala fullt pris för det).

  2. Jag fick en ”frukostpåse” fr. Coop idag vid pendeln..
    Däri fanns en röd sådan.. med jordgubb, äpple och morot..

    Säger tyvärr: Fy f-n…. Gôräckligt enligt mig… Klarar inte av mjäkig smak med inslag av morot.. Men alla är vi juh olika.

    Fast det kan juh vara mig det är fel på 😉

Kommentera

