Surprise

Det låg något väldigt oväntat i min brevlåda när jag kom hem, och nej, det var inte min sura granne som stoppat ned hundbajs, inte var det heller fem stycken silverfiskar (som brukar säga hej varje gång jag gräver i lådan och fastnar under mina långa naglar) eller en äcklig räkning jag inte budgeterat för (budgeterat!!! hahahahahahahaha, det låter ju nästan som om jag skulle ha koll på min ekonomi!). Nej, det som låg där var ett paket… i det låg en fantastisk bok om Stockholms alla fik, théhus och chocolaterier. Gissa om det passade mig! Till det var ett personligt och vackert kort som fick mig att le stort. En kär vän, Malin, hade tagit sig tid att uppvakta lilla mig!

Categories:Jag

One thought on “Surprise

Kommentera

