Från Johannapanna

Jag har inte blivit utmanad men jag tänkte att jag kör på den här ändå! Tog den från Johannapanna.

Fem saker i min frys:
Broccoli, kycklingfilé, isbitar, frost, varmkorvbröd från 2007

Fem saker i min garderob:
Me & I kläder, leggings, klänningar, jag-kanske-kommer-i-det-här-någongång-kläder, ponchos

Fem saker i min bil:
Pengar till kundvagnar, GPS, första hjälpen väska (för bil och passagerare), (gratis)kassar i tyg från Coop och Ica Maxi (så jag slipper köpa nya kassar), cd-skivor

Fem saker i min handväska:
Kvitton, läppglans, hänglås, pennor, tändare

One thought on “Från Johannapanna

Kommentera

