Snott

Jag har snott en lista från Malin som snott den från Catten. Svara gärna på den!

1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när och varför ”träffades” vi?
4. Tycker du om mej?
5. Hur hittade du hit?
6. Är du en återkommande besökare?
7. Beskriv mig med ett enda ord!
8. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
9. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?

 

Skjut bebis*. Jag sitter och trummar…

 

*rak översättning av Shoot baby

Categories:Jag

9 thoughts on “Snott

  1. 1. Vem är du?
    ~Mamma P
    2. Är vi kompisar?
    ~Bloggvänner
    3. Hur och när och varför “träffades” vi?
    ~Våra vägar har ju ovetandes korsats i skolan, men annars har jag bara följt dig via bloggen. Rätt länge.
    4. Tycker du om mej?
    ~Japp!
    5. Hur hittade du hit?
    ~Jag minns faktiskt inte hur jag snubblade in på tidigare blogg, men jag fastnade rätt snabbt.
    6. Är du en återkommande besökare?
    ~Jajamen!
    7. Beskriv mig med ett enda ord!
    ~Reflekterande-modig-generös.
    8. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
    ~Harmoni och lycka!
    9. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?
    ~Tja vi måste ju ha setts i skolan så det var väl några år sedan. Men det vore nog trevligt att träffas under lagom avslappnade och kravlösa omständigheter.

  2. 1. Vem är du?
    Jag är Emsan
    2. Är vi kompisar?
    Ja, nätvänner iaf!
    3. Hur och när och varför “träffades” vi?
    Minns inte om det var du som skrev i min blogg eller jag som skrev i din.
    4. Tycker du om mej?
    Ja!
    5. Hur hittade du hit?
    Minns ej!
    6. Är du en återkommande besökare?
    Absolut!
    7. Beskriv mig med ett enda ord!
    Kämpe!
    8. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
    Total lycka?!
    9. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?
    Det skulle nog vara mysigt. Vi är rätt lika på många vis.

  3. 1. Vem är du?
    Julia, din kusinfru
    2. Är vi kompisar?
    Ja nu så! Och dessutom släkt!
    3. Hur och när och varför “träffades” vi?
    Vi träffades på Pias bröllop för två år sen och satt mitt emot varandra. Nästa gång vi träffades hade jag fått barn med hennes bror och gången därpå var på vårt bröllop! Vi träffas visst mest vid stora tillfällen!
    4. Tycker du om mej?
    Yes!
    5. Hur hittade du hit?
    Johan tipsade
    6. Är du en återkommande besökare?
    Sen jag hittade hit, absolut. Läser varenda inlägg!
    7. Beskriv mig med ett enda ord!
    Fin
    8. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
    En Odd Molly-kappa för flera tusen. Om jag vore rik alltså. Du får vänta lite…
    9. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?
    Igår ju! För fjärde gången någonsin om jag räknat rätt… Och vill gärna träffas igen!

  4. . Vem är du?
    Johannapannan
    2. Är vi kompisar?
    Ja, nätvänner iaf
    3. Hur och när och varför “träffades” vi?
    AFF tidigt tvåtusental
    4. Tycker du om mej?
    Ja
    5. Hur hittade du hit?
    via dig
    6. Är du en återkommande besökare?
    absolut
    7. Beskriv mig med ett enda ord!
    själslig
    8. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
    ett piller som tog bort allt du oroar dig över.
    9. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du? Förra sommaren? Fler träffar önskas. kramelikram

  5. 1. Vem är du? Alex
    2. Är vi kompisar? Ja, vi är nära vänner
    3. Hur och när och varför “träffades” vi? Våra stora tjejer gick på samma dagisavdelning och vi hade bebisar i samma ålder. Du kom fram till mig en dag och frågade om vi skulle träffas och ta en fika.
    4. Tycker du om mej? Jag tycker mycket om dig!
    5. Hur hittade du hit? Fick adressen av dig
    6. Är du en återkommande besökare? Kikar in varje dag
    7. Beskriv mig med ett enda ord! Varm
    8. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? Ro i själen
    9. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du? Vi träffades igårkväll.

  6. 1. Vem är du?
    Emma
    2. Är vi kompisar?
    Jaaa, det är vi väl och släkt 😉
    3. Hur och när och varför ”träffades” vi?
    ”Varför” för att min bror antagligen presenterade sin nya flickvän för en massa massa år sedan.
    4. Tycker du om mej?
    Definitivt!
    5. Hur hittade du hit?
    Via dig och din förra blogg.
    6. Är du en återkommande besökare?
    Japp, s gott som vare dag.
    7. Beskriv mig med ett enda ord!
    Varm
    8. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
    Själsro
    9. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?
    På Pontus kalas i slutet av augusti. Hoppas att vi kan ses snart!

  7. 1. Vem är du? Malin
    2. Är vi kompisar? Japp ser dig som en av mina bästa
    3. Hur och när och varför “träffades” vi? Dagis våra minsta går tillsammnas
    4. Tycker du om mej? Väldigt mycket
    5. Hur hittade du hit? Genom din vägledning
    6. Är du en återkommande besökare?Kollar av varje dag, är lite lätt beroende
    7. Beskriv mig med ett enda ord! Ärlig.
    8. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? Frid i ditt inre.
    9. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?
    Jag får träffa dig imorgon.

  8. 1. Vem är du? Fanny
    2. Är vi kompisar? Ja.
    3. Hur och när och varför “träffades” vi? Föräldranätet 2004.
    4. Tycker du om mej? Ja-aa.
    5. Hur hittade du hit? Mail från dig tror jag.
    6. Är du en återkommande besökare? Jajamensan.
    7. Beskriv mig med ett enda ord! God.
    8. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? Självförtroende
    9. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du? Över en fika för några år sen. Vi måste göra om det! Det var jättenajs juh!

  9. Är jag först nu… 🙂

    1. Vem är du?
    Malin
    2. Är vi kompisar?
    Japp och sisters in law 😉
    3. Hur och när och varför “träffades” vi?
    Oj, nån släktgrej första gången
    4. Tycker du om mej?
    Såklart
    5. Hur hittade du hit?
    Skumt nog via Jenny (Passionsfrukter) har jag för mig
    6. Är du en återkommande besökare?
    Ja, så gott som dagligen. Varje gång jag kollar mejl m.m.
    7. Beskriv mig med ett enda ord!
    Kreativiköket 😉
    8. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
    En gigantisk segelbåt så vi också kan åka med på somrarna. 🙂
    9. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?
    Förra veckan. Leeermustassssccchhh 😉

Kommentera

